fredag 19 juli 2013

Inför sommartrail

Har lyckats komma över lite ny utrustning inför min planerade sommartrail! Både en camelbak för min ryggsäck men även en vattenflaska med handrem som sitter fast över handryggen så man inte behöver hålla den fast med handen.

Förutom dessa så kom jag över något jag aldrig sett förut; löparshorts med tights inuti. De jag köpte kom från Nike, var i Dri-Fit material och hade turkosa tights istället för innerkalsong som det annars ofta är i sport eller badshorts. Då jag annars endast springer i tights som går strax under knäet ska det bli väldigt intressant och se hur det känns att springa i dessa. De borde vara svalare än de längre tightsen men vi får se! Planen är att jag ska ut och testa dem i morgon på en kortare temporunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar