onsdag 31 december 2014

Hej då Storytel, vi ses nog igen

Jag har använt Storytel under en stor del av 2014 och har lyssnat på många bra böcker för ett bra pris. På sistone har jag dock börjat få allt mer problem med appen och det har nu gått så långt att jag sa upp mitt abonnemang.

Mitt största problem är att när man pausar en uppspelning med hörlurarna så händer det väldigt ofta att appen tappar bort var jag var i en bok. Detta leder till att när man fortsätter att lyssna så börjar den på ett helt annat ställe i boken. Kan låta som eliten sak men väldig irriterande när jag lyssnar flera korta stunder på en dag och just pausar ofta.

Håller tummarna för att detta blir bättre under 2015 så att jag kan ta upp min prenumeration igen! Har en vän som jobbar på Storytel så jag kan hålla ögonen öppna på ifall man hittar något sätt att lösa mitt problem. Fram till dess får jag leta efter alternativ då jag gillar att strömma talböcker på detta sättet då jag pendlar till och från jobbet.

Vet du något bra alternativ till Storytel? Jag har tyvärr inte hittat några som verkar vara i samma klass med utbud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar